【修復最強】Nature Republic Snail Solution 70 Cream 蝸牛療法70面霜 + 贈品蝸牛療法90爽膚水 30ml & 蝸牛療法80乳液 30ml

16/02/2014 17:34

Nature Republic呢款蝸牛面霜含有70%蝸牛粘液。好強呢!

蝸牛成分真的好厲害,可以美白,保濕同修復皮膚。 

 
 
 
 
 
 
呢款蝸牛系列,系Nature Repiblic既獨家配方。無添加酒精,防腐劑,礦物油
,人工色素等。盡量減低對皮膚既刺激,所以敏感同痘痘肌膚都用得架。
點解蝸牛粘液會令全民瘋狂呢?
原因系距可以解決痘印,敏感,泛紅,皮膚彈性下降等問題。
 
 
E家呢款綠色系新包裝,粉紅色舊包裝系專門店依然同步有的賣。Sales姐姐話其實一樣,但始終覺得應該新包裝會勁D,咁我梗系入新包裝啦~
 
 
蝸牛cream系白色的,聞落去香味好清淡,我覺得仲有D似糯米味添O(∩_∩)O哈哈~
用法好簡單,搽完爽膚水,serum等後,最後搽蝸牛70 cream,由內至外搽加上輕拍就完成架啦。
 
 
 
又睇睇對比圖,下圖系無搽蝸牛 70 cream既左手,紅根啦微絲血管啦都見到曬,而且系黑D架。
用左蝸牛70 cream既右手,睇唔睇到白左好多之外,D紅根,微絲血管都少左好多啊。
我都覺得好surprise呢~O(∩_∩)O~
 
宜家買蝸牛cream,仲會送埋各30ml既爽膚水同lotion。
爽膚水含有90%蝸牛粘液,而lotion就有80%。
配合埋蝸牛 70 cream用,就更好~\(≧▽≦)/~啦啦啦。
 
宜家HKD 388/set 包郵架 (偏遠地區另議)

當然屯門元朗天水圍既朋友可以約我星期日交收的~

有任何疑問或查詢,請系facebook PM我或send e-mail 去 keviewbeauty@gmail.com

 

https://www.facebook.com/keviewbeauty

~多謝支持~