【嘴唇上的色彩】IOPE Volume Treat Lipstick no.3

30/03/2014 12:45

我有鋪買唇膏既癮,化妝台唇膏多過眼線筆呢!用過唔同牌子既唇膏,先發現原來要滋潤透薄得來又夠色系好好好難架!!

 
 
 
好吧!我知你地一定會問我點解會返3號色。
呢個故事真系一匹布咁長,傷心既事我地唔好講住啦。
睇下實物先啦~
 
 
3號色其實就系偏桃紅既粉紅色。
唔好比呢隻咁鮮艷既顏色嚇親住,其實搽上嘴好薄同自然架。
 
另一個既問題系點解支唇膏既包裝同第一張Poster唔一樣架呢?
是咁的,韓國牌子轉包裝既速度快得驚人,有時新舊包裝可以同時放上架買。
都唔明,明明同一樣野,點解要不停轉包裝,換湯不換藥呢~
所以呢,我呢款系舊包裝,入面既顏色同新包裝是一樣的。
 
 
 
搽出來其實好水潤架!
薄薄一層已經好夠色,潤但絕對唔笠。
搽左3層都唔會覺得好厚。
比起44號色會深少少,但屬於同一桃粉色系。
44號色會再桃粉D,皮膚夠白用會好靚。
3號色就沉返DD,就算無全智賢咁白都會handle到。
 
只要個妝化淡D,丟低嗰D勁粗眼線同勁紅胭脂,
呢隻色其實都好易襯。
一個妝只能有一個重點啊~
 
HKD 269/支 (包本地平郵,偏遠地區另議)
 

有任何疑問或查詢,請系facebook PM我或send e-mail 去 keviewbeauty@gmail.com

 

https://www.facebook.com/keviewbeauty

~多謝支持~