【好一朵美麗的山茶花】山茶花蝸牛Hydrogel面膜

25/02/2014 00:47

植物精華+蝸牛精華既gel mask

 

 

 

呢塊面膜,系香港應該少D人知。但其實系幾抵用既gel mask。裡面有山茶花油,蝸牛分泌萃取液,水解骨膠原。

 

 

睇成分都知系好野啦!可能你會問山茶花油唔系搽頭髮既咩!?無錯,以前我都系咁覺得。

但事實上山茶花油系好野來架!!山茶花油比其他植物油更容易被皮膚接受。易滲透表皮及內層,促進新陳代謝的功效。 皮膚新陳代謝既過程系從基底層、棘層再到達角質層,山茶花油可以直達皮膚深層,唔系敷完系面濕淋淋就byebye既好油。蝸牛分泌萃取液就可以美白保濕,水解骨膠原都系保濕好物來架。

老老實實,全透明既gel mask真系第一次見wor。

袋入面唔會有濕淋淋到滴出來既精華,因為面膜本身就系精華。

所以系會越敷越薄架。

 

 

敷30-40分鐘就OK,貼面程度都唔錯。

至少我仲可以一邊敷面膜,一邊寫緊review。無不停跌落來呢點好抵讃。

山茶花蝸牛面膜可改善粗糙既既皮膚,令皮膚變得細緻、幼滑富彈性。(我恨左好耐既韓妹皮膚

可就系咁啦!!)

改善敏感性皮膚,令皮膚健康D多D抵抗力

山茶花油對去出角質,黑頭同粉刺都好有幫助架

可以淡化痘痘印,斑印 (蝸牛的力量!!!)

 

 

 

 

 

我又出賣自己塊面啦!!可以睇睇before既皮膚系泛紅同相對比較暗沉,After系幼細左好多,而且泛紅情況改善左,皮膚亦比較有光澤。我自己都覺得幾滿意。因為本身皮膚白同薄,好易泛紅同見到微絲血管。可以改善到我呢D情況。

HKD 21/pcs, 6塊起包本地平郵 (偏遠地區另議)

當然屯門元朗天水圍既朋友可以約我星期日交收的~

有任何疑問或查詢,請系facebook PM我或send e-mail 去 keviewbeauty@gmail.com

 

https://www.facebook.com/keviewbeauty

~多謝支持~