【透薄底妝BB肌】 IOPE AIR CUSION XP BB CUSION

23/03/2014 11:49

以前我好唔中意用BB CREAM, 覺得一到下午個妝就變到好暗沉。但呢兩日用IOPE BB Cusion竟然好有驚喜!

 
 
 
 
 
 
呢D都系幫人訂的~當然會留起一個C21比自己用啦~
IOPE BB Cuison有兩個系列
Natural 21 Ice Vanilla (清透象牙白)
Natural 23 Ice Beige (清透自然色)
 
Cover 21 Cover Vanila ( 遮瑕象牙白)
Cover 23 Cover Beige (遮瑕自然色)
 
可以當底霜/粉底用都得,補妝都ok。
 
IOPE 之所以勁,系因為距系韓國第一個推出BB Cusion既brand。
裡面有35%美白精華同防曬SPA50+/PA++ 架。 
Cusion形設計可以阻隔熱空氣,令BB Cream報紙高保濕同清涼既鎮靜效果。有美白+保濕+舒緩+隔離既4合1功效。
 
含有30%以上Mineral Water XP 30%,可以令皮膚有bling bling既韓妹妝感。
仲可以控油保濕。
 
而且IOPE 既Siberia Peptide 6 Selections & Pore Elastomer既技術仲申請左專利呢~
利用系西伯利亞生長既植物,例如虎耳草,白樺等等提取既膠原蛋白同彈性蛋白。
增加毛孔既彈力,令擴張既毛孔變得彈性緊緻。
亦都會系皮膚表面形成一層輕薄細滑既薄膜,減少皮膚出油既情況。
 
 
 
作為一篇有責任心既review,我當然用作兩日先敢評論距好唔好用啦~
不停有靚女問我 C系列會唔會好厚架?
 
大家看圖吧!我用的是C21。
為左比大家睇清效果,我搽左4層上手呢!
依然好薄好自然啊~平時化妝都會上兩層。
 
After 隻手系膚色均勻D,有光澤D同細緻D架。
講返BB Cream一到下午就會變得暗沉既問題,
用左兩日,到5,6點個妝都keep得好好。
好肯定,公司無人睇的出我搽左兩層BB Cream!
因為我自己照鏡都睇唔出!!
就好似天生皮膚好好咁。 ^^ (雖然本身皮膚都唔差,我對自己既皮膚十分有信心呢!!)
 
搽上面感覺涼涼地,好舒服架!
可能C21一上臉會覺得太白,但唔洗擔心我敢寫 包單3分鐘後你會覺得好驚喜!
好薄同皮膚融合得好好,遮瑕得來又唔會乾,就好似韓妹咁有光澤既皮膚。 (我恨左好耐既皮膚!!IOPE 真心幫到手!!)
 
宜家有N21, C23, C21三個色。 21系象牙白,適合皮膚比較白既美女。 23系自然色,比21深小小,但相對效果再nature D。 適合健康膚色既美女。
 
由於系訂購貨品,所以逢星期日截單。 今日23號出post會下星期日30號先截。預計截單2星期後到貨,到貨後會馬上寄出呢。
 
HKD 238/set (送一個替換裝+包本地平郵, 偏遠地區另議。)
 
*訂購貨品不接受退款或退換, 請留意哦~ ^^
 

有任何疑問或查詢,請系facebook PM我或send e-mail 去 keviewbeauty@gmail.com

 

https://www.facebook.com/keviewbeauty

~多謝支持~


 
 
 
 
 
 
 
  •